Sítio na rede para denunciar o projecto de urbanizaçom que pretende borrar do mapa umha das poucas fragas de espécies autóctonas que há em Ferrol
correio-e: menancaro@gmail.com

terça-feira, março 14, 2006

Roteiro pola Fraga de Menáncaro


Desde há meses, começamos a princípios de Novembro do passado ano, vimos realizando cada duas semanas um roteiro pola Fraga de Menáncaro. Este Domigo 19 de Março, às 11:00 hrs, agardamos por vós onde sempre, no cruze de estradas da Ermida de Chamorro com a da de Covas.

Os roteiros permitem-nos apreciar a Fraga no seu conjunto e toda a vida e diversidade que tem. Cada duas semanas, a Fraga, apresenta-nos umha nova vestimenta, os cámbios som notórios e as espécies brotam alegremente, sabedoras de que há quem está a preocupar-se por elas.

A Fraga, tem vida própria, nom fai falta ser biólogo, naturalista, ... para observá-lo, ela mesma encarga-se, fachendosa, de amosá-lo dia a dia.

As pessoas que acudimos cada duas semanas à cita, aproveitamos para fazer um pecorrido lúdico, naturalista e musical. Mas também é onde fazemos as assembleias da Comunidade, para informar-nos e analisar as últimas novas ao respeito da luita que estamos a levar na Defensa da Fraga de Menáncaro.

Bem e Participa !!

Nenhum comentário: