Sítio na rede para denunciar o projecto de urbanizaçom que pretende borrar do mapa umha das poucas fragas de espécies autóctonas que há em Ferrol
correio-e: menancaro@gmail.com

sábado, fevereiro 24, 2007

Contra as manobras especulativas do PP e IF: protecçom para a carvalheira de Menáncaro

De: Nosup-trasancos -nosup-trasancos@nosgaliza.org-
Para: Plataforma Artabra 21 A Plaraforma da Costa Artabra, Ortegal e Eume" -artabra21@gmail.com-
Data: 24 de febreiro de 2007 18:11
Asunto: Contra as manobras especulativas do PP e IF: protecçom para a carvalheira de Menáncaro

NÓS-Unidade Popular tem já manifestado o seu rejeitamento aos planos da direita espanhola governante em Ferrol para um dos últimos restos boscosos do nosso concelho: a fraga de Menáncaro. Por iniciativa de Juan Fernández, vice-presidente da Cámara Municipal, um espaço de grande valor ecológico e paisagístico é ameaçado pola construçom de umha urbanizaçom de casas de luxo que engrossará, directamente, a conta particular do líder de Independentes de Ferrol, proprietário de 60 hectares dessa carvalheira.

De facto, diversos meios confirmárom que Juan Fernández tem já um acordo assinado com a empresa Bros Noroeste Empresa Inmobiliaria, polo qual essa firma entregou 192.324 euros a Fernández e ao também vereador de IF Francisco Pita-Romero, em conceito de opçom de venda e que compromete os políticos a desviar a nova estrada prevista na zona para que nom atravesse a futura urbanizaçom. O acordo assinado garante umha quantidade similar umha vez aprovado o Plano de sectorializaçom para os terrenos, que estabelecerá que a urbanizaçom pode ser construída onde até hoje subsiste a maior fraga autóctone do concelho de Ferrol.

Estamos diante de umha prova clara e concreta dos interesses que subjazem na estratégia da política urbanística do PP e IF, que nom se limita a Menáncaro. A construçom de um grande edifício em plena Porta Nova, a construçom de 3.000 apartamentos e centros comerciais em terrenos do Bertom, Santa Marinha, Canido e o Boial, umha irracional infraestrutura desportiva privada na praça pública de Sartanha... todo fai parte do assalto da direita espanhola e o sector da construçom aos nossos espaços públicos, sem importar-se com o valor ambiental, patrimonial ou de utilidade pública das zonas ameaçadas.

O enriquecimento pessoal de políticos concretos, com nomes e apelidos, e cuja trajectória de corruptelas é bem conhecida, junto aos interesses de empresas construtoras que financiam os partidos que nos governam explica a grave situaçom do urbanismo no nosso concelho. Só a firme resposta do movimento vicinal e popular, que NÓS-UP apoia sem reservas, poderá parar os pés à especulaçom e à corrupçom. A defesa dos interesses da maioria social é hoje mais imprescindível do que nunca.

Especuladores e corruptos, fora do concelho!

Continuemos mobilizando-nos em defesa dos espaços públicos!

Salvemos a fraga de Menáncaro!

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos

24 de Fevereiro de 2007

Nenhum comentário: