Sítio na rede para denunciar o projecto de urbanizaçom que pretende borrar do mapa umha das poucas fragas de espécies autóctonas que há em Ferrol
correio-e: menancaro@gmail.com

sexta-feira, setembro 08, 2006

Este Domingo, 10 de Setembro, novo Roteiro pola Fraga de Menáncaro


Desde o último roteiro pola Fraga, vários fôrom os feitos significativos que podem fazer variar, em algo, a situaçom da Fraga de Menáncaro: o cámbio na Concelharia de Urbanismo e a resoluçom da Comissom de Medioambiente do Concelho de solicitar que, a Fraga, forme parte do Catálogo Galego de Árbores e Formaçons Senlheiras, som os mais importantes.

A vindeira, Quarta-Feira, 13 de Setembro, pola manhá, temos concedida umha reuniom com o Guillermo Evia, Concelheiro de Urbanismo, reuniom que solictáramos o passado 3 de Agosto. O motivo da mesma, é para que nos informe da actual situaçom do Plano de Sectorialización de Menáncaro, de qual é a sua postura ao respeito e informar-lhe, nós, de quais som as nossa reivindicaçons ao respeito.

A nosa Comunidade também tem feito alegaçons ao o Projecto normativo que regulará o Catálogo Galego de Árbores e Formacións Senlleiras, sometido a informaçom e audiência pública, polo governo autonómico.

Para falar de todo isto, voltamos a realizar um novo Roteiro pola Fraga de Menáncaro, e este Domingo pola manhá, 10 de Setembro, as 11:00 hs, no cruze das estradas de Covas e Chamorro.

Participa !!

Nenhum comentário: