Sítio na rede para denunciar o projecto de urbanizaçom que pretende borrar do mapa umha das poucas fragas de espécies autóctonas que há em Ferrol
correio-e: menancaro@gmail.com

sexta-feira, abril 20, 2007

Especulaçom avança em Ferrol: PP e IF aprovárom a substituiçom da Fraga de Menáncaro por umha urbanizaçom que enriquecerá a Juan Fernández

Nosup-trasancos -nosup-trasancos@nosgaliza.org-
20 de Abril de 2007 13:0
Responder a: Nosup-trasancos -nosup-trasancos@nosgaliza.org-

Especulaçom avança em Ferrol: PP e IF aprovárom a substituiçom da fraga de Menáncaro por umha urbanizaçom que enriquecerá Juan Fernández


A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular quer manifestar o seu enérgico rechaço à aprovaçom, com os votos do PP e de Independientes por Ferrol, de um novo ataque especulador contra o património do povo de Ferrol.

A decisom tomada no pleno de hoje, que dá via livre à manobra financeira e urbanística que engrossará as contas do vice-presidente da Cámara, Juan Fernández, proprietário da maior parte dos terrenos, é umha mostra da aberrante política desenvolvida polos gángsters do PP e de IF. Nengum escrúpulo lhes permite tomar em consideraçom os protestos vicinais que venhem reclamando, durante os últimos anos, que se respeite a última fraga autóctone significativa existente no ámbito do Ferrol urbano.

Em lugar disso, os partidos governantes aprovárom a entrega dos terrenos às construtoras para que arrasem a carvalheira de Menáncaro, o que possibilitará, isso sim, um lucrativo negócio, nom só às construtoras, mas também ao vice-presidente da Cámara e máximo dirigente de IF, Juan Fernández.

A atitude das forças governantes, ao impedirem que a oposiçom popular acedesse ao pleno em que era votada a aberraçom urbanística e ambiental de Menáncaro, define bem quais som os limites da cacarejada "democracia" do PP e de IF. A deles é a "democracia" do assalto às instituiçons públicas para as colocarem ao serviço dos interesses privados das suas empresas amigas e dos próprios membros do Governo municipal. A corrupçom converte-se em roteiro político da direita espanhola governante.

Porém, o carácter especulador e delinqüente do actual governo municipal nom escusa a atitude e a responsabilidade das duas principais forças da oposiçom municipal: o PSOE e o BNG. Porque temos memória, devemos lembrar que foi a área de Urbanismo, em maos do BNG durante a etapa de coligaçom em Ferrol, a que requalificou os terrenos em causa e possibilitou assim o ataque contra um espaço de grande valor natural como é a carvalheira de Menáncaro.

NÓS-UP quer reiterar o seu apoio ao movimento vicinal, insistindo na necessidade de que continue a pressom contra o projecto da direita especuladora e em defesa dos nossos espaços naturais.

Defendámos Menáncaro!

Fora especuladores e corruptos!

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos

Ferrol, 20 de Abril de 2007

Nenhum comentário: